به نام خدا و سلام :)

دیدین بعضی وقتا انقد به خاطر به تعویق افتادن یا انجام نشدن کاری  عذر خواهی میکنید که دیگه روتون نمیشه حتی عذر خواهی کنید ؟؟ الان من تو همون وضعیتم :|  پس دیگه نمیگم که ببخشین دیر میام و اینا :P

خب میخوام برا اینجا قانون وضع کنم ! :) الکی ! مثلا اینجا خیلی مهمه :))

اول  پستام رمز دار نوشته میشه و رمز به دوستانم فقط تعلق میگیره !  و چون معتقدم نظردهی درباره یه موضوع یعنی احترام به  نویسنده!! رمزو چند وقت یه بار عوض میکنم که دوستانی که فقط خواننده هستند ضد حال بخورن ! البته خودم میدونم که ممکنه ادم درباره یه مطلب هییییچ نظری نداشته باشه !ولی بین این شخص با کسی که همیشه خاموشه هزاران تفاوته:)

دوم خواهشا از نظرالت طولانی و حال و احوال پرسی اجتناب کنید! کلمات کلیشه ای هم نگید! فقط در حد یکی دو جمله مرتبط با پست !

سوم  چون من درگیرم و دیر به دیر میام و از طرفی برا شما ارزش قائلم ! همیشه سعی میکنم سه شنبه ها آپ کنم ! پس هفته ای یه بار  کافیه که به وب من سر بزنین !

چهارم باز هم تاکید میکنم که من آدمی هستم که از گفتن یا نوشتن مشکلات زندگیم بدم میاد!پس فقط خوشی ها رو مینویسم. پس فکر نکنید که من خیلی مرفه بی درد هستم ! شاید گاهی پستام عشقولانه بشه که خب طبیعیه [خلاجت و این حرفا] اگه اذیتتون کرد نخونید! خودم وقتی مجرد بودم اینجور پستارو میخوندم افسردگی حاد میگرفتم :| ولی در کل تلاشم اینه که حال به هم زن ننویسم :دی

همینا دیگه :p  

راستی به جای اسم عاغامون تو پستا مینویسم ژلو جان :)

سه شنبه میام و آپ میکنم ! فعلا و به قول جناب خان : بوس بوس :)