پی نوشت 1: این عکسو خیلی دوس میدارم :ایکس

پی نوشت 2: ولی آدرس سایتی که از این مدل عکسا میزاره رو بهتون نمیدم :دی

پی نوشت 3: زیرا همیشه چیزی برای پست گذاشتن داشته باشم :دی

بی ربط نوشت 1 : زهرا میگه از وقتی ازدباج کردی اعتماد به نفست خیلی زیاد شده !!!!

بی ربط نوشت 2: ممکنه شما یه ویژگی ای داشته باشید که اصلا از خوب بودنش بی خبر باشین یا حتی دوسش نداشته باشین ! بعد ببینید یکی عاشق همون ویژگی شما شده !!!

بی ربط نوشت 3: مثال : دستای من !!! 

توضیح : ژلو جان در روز خاستگاری از دستای من خوشش اومده !همیشه میگه دستای سفید و کوچولوت ! و دستامو بوس میکنه ! ولی خداشاهده دستای من سفید نیس :)) تازه من همیشه فک میکردم چه دستای بیریختی دارم :/ 

بی ربط نوشت 4: عایا اینکه ایشون در روز خاستگاری به دستای من توجه میکرده نشانه حیض بودن اوشون نیس ؟؟ :(( بی تربیت ! حالا خوبه من چادر سرم بود هاااا :/


بی ربط نوشت 5: چرا هیچکس سوالی درباره اسم وبلاگم نپرسید ؟:| عایا این از نشنه های بارز بی توجهی شما به من و وبم نیس ؟:(((