به نام خدا و سلام :*

راستش من چند روز پیش یه کاری انجام دادم ! یه کاری که به نظر خودم درست بود ولی... روم نشد به بقیه بگم | فقط به زهرا گفتم !

حالا میخوام برا شما بگم ! :دی

نزدیک آموزشگاه یه تکیه هست که شبا اونجا مراسم عزاداری برگزار میشه و روز چایی نذری میدن !

روز اول محرم من ساعتای 12 بود که اومدم آموزشگاه! صدای مداحی و عزاداری که از بلندگو تکیه پخش میشد همه  آموزشگاهو پر کرده بود! تقریبا ساعت 4 بود که سردرد شدم! همه پنجره ها رو بستم ولی صدا انقدر بلند بود که بازم فرقی نکرد!

حالا من ادمی هستم که به هیچ وجه مداحی گوش نمیدم! چون افسرده میشم و اعصابم خورد میشه!

تنها راهی که به ذهنم می رسیدو انجام دادم!

زنگ زدم 110!

گفتم آقا ماجرا اینطوره ! 

گفت خانوم اگه شکایت داری بیا اونجا منم گشت میفرستم شکایتتو ثبت کنه!

گفتم یعنی شما بدون ثبت شکایت تذکر نمی دید ؟؟؟ :| 

گفت تو این روزا عادیه !

ولی چند دقیقه بعد صدای بلندگو قطع شد ! ها ها ! گشتشونو فرستاده بودن! :)

نظر شخصی من اینه که عزاداری که باعث آزار دیگران بشه درست نیس!

شایدم کار من درست نبود :( ولی واقعا داشتم اذیت میشدم!

پ ن 1: من خوم آدم مذهبی  هستم مثلا :| ولی با عزاداری و اینا خیلی موافق نیستم ! یعنی سخنرانی رو بیشتر میپسندم تا مداحی و گریه  زاری! :/ سخنرانی های دکتر رفیعی که از شبکه سه پخش میشه رو خیلی میپسندم :)

پ ن 2: بعد به نظر من 2 ماه عزاداری زیاده :/ همون دهه اول  کافیه! با شهادت امام رضا و پیامبر ! اخه چرا باید 2 ماااه همه جا عزاداری باشه و سیاهپوش !تازه عروسی و  خواستگاری  و اینا تعطیل :/ عروسی خیلی خوبه خو ^__^ راستش وقتی مجرد بودم خیلی از اومدن محرم دلم میگرفت! :)) چون میدونستم تا دو ماه هیچچچ خبری نیس! و پارسال اولین سالی بود که این حسو نداشتم :) خدایا شکرت 

پ ن 3: یه موردی درباره پست قبل :) یکی دیگه از مواردی که گفتم، نیم رخ و تمام رخ منه ! من همیشه معتقد بودم تمام رخم بهتره  و نیم رخه بیریختی دارم! :| حالا ژلو جان میگه نیم رخت قشنگتره !!!! با کلی پرسش و تفحص فهمیدم که اوشون تو نیم رخ به فرم لبام نگا میکنه و از مماغ بیریختم غافل میشه :))  در کل برید شاد باشید و اصلا رو خودتون عیب و ایراد نذارید ! نگاه آدما با هم متفاوته :)