سلام و روزتون بخیر :*

عرضم به حضور شما که من یک عدد دوست فرهیخته تو نت پیدا کردم به اسم نسرین ! که ایشون دبیر ادبیات هستن و تو وبشون نقد بررسی کتاب میذارن و موجبات شرمندگی مارو فراهم میکنن :دی


چند روز پیش که نسرین درباره نمایشگاه کتاب نوشته بود و تو جواب کامنت من نوشته بود که من درست بشو نیستم :)) گفتم برم یه کتاب بخونم !چن وقته نخوندم زشته !

بعد با خودم گفتم که بهتره برم کتاب صوتی دانلود کنم گه تو راه گوش بدم و راحت تر باشه ! ولی تا توی گوگل زدم دانلود کتاب... تو اون لیستی که باز میشه اومد: "دانلود کتابهای ممنوعه!"

و با توجه به شناختی که از من دارین خودتون مابقی ماجرا رو تصور کنین :دی :))

خب خیلی کنجکاو شدم که ببنم به چه کتابهایی میگن ممنوعه و علتش چیه ؟! 

لذا یک عدد کتاب ممنوعه دانلود کردم و خوندمش ! خیلی هم جالب بود! یو ها ها 

و همچنین علاقه خاصی پیدا کردم که مابقی کتابای ممنوعه رو هم بخونم که ببینم چی داره که ممنوعش کردن ؟؟؟ کلا بیش از اندازه کنجکاوم (کنجکاو= همون فضول :))  )

حالا نسرین میاد این پست و میخونه و کلا از هدایت کردن من نا امید میشه ! :))


پی نوشت 1: یاد کتاب "دخترم فرح" افتادم! خیلی کتاب جالبیه ! حتما بخونیدش!

پی نوشت 2: بی صبرانه منتظر روزی هستم که سمیرا و نامزدش عقد میکنن :ایکسسسسسس

پی نوشت 3: چهیزیه خریدن سخته :| :((