به نام خدا وسلام !

در اینکه من هردفعه دیر میام و دیر  پست میذارم شکی نیس ولی دلیل این بارم واقعا موجه می باشد چون من سه شنبه دندون عقلمو جراحی کردم عررررر :(

و دندون عقل خر است چون 360 هزار رو دست من خرج گذاشت !عوضی آشغال :@

اینو ببینین : کلیک  

عکس دندونمو ندارم ولی این دندون عقل پایینی دقیقاااا دندون کصافط منه :(((

بگذریم :)

اومده بودم بگم که من چندیست به کفش پاشنه دار علاقه مند گشته ام ^__^

و منی که همیشهههه اسپرت میپوشیدم ! (جز عروسی ها !)  تصمیم گرفتم زین پس پاشنه دار بپوشم!

چون به نظرم خیلی خانومانه می باشد! و مخصوصا وقتی با ژلو جان میریم مهمونی بهتره همچون یک عروس ^_^ کفش خانومی پام باشه!

یه جفت کفشی که سر عقد برام گرفتن پاشنه داره!5 سانت تقریبا! ولی اونارو کم پوشیدم! یا هروقت پوشیدم با ماشین بودیم و اذیت نشدم! چکمه ای که  شب چله برام آوردن هم پاشنه داره که اونارو هم نو نگه داشتم! چون اون چکمه ها مجلسی هستن و گرون و حیف می باشن! تصمیم گرفتم یه چکمه دیگه بگیرم برا محل کار!

خدارو شکر چکمه خوبی پیدا کردم !همون مدلی که میخواستم. ساق کوتاه و پاشنه دار!با قیمت خوب! و بسیار مشعوف تر از اینکه ژلو جان برام خرید! دریافت

اما ... :(

اولین روزی که پوشیدم ..یعنی شنبه! یه عالمه کار برام پیش اومد و مجبور شدم کلی پیاده روی کنم و پدرم در اومدددددددددد :((( یعنی مچ پام داشت از درد کنده می شد! :(

بله ! من همونی هستم که بلد نیس با پاشنه دار راه بره :/ تازه پاشنه این خیلی خوب و پهنه!با اون پاشنه تیزها که عمراااااا بتونم قدم از قدم بردارم :|

خلاصه پاهام نابووووود شد! ولی من فرداش با چشم سفیدی تمام پوشیدم! چون واقعا دیگه کی میخوام راه رفتن با اینجور کفشارو یاد بگیرم ؟؟؟ :/

و همچنان دارم میپوشم ولی پاهام بهترن ^__^

راستی یه ور صورتم  به علت جراحی باد کرده :/ و صورتم الان کجه :| و دوشنبه یه مهمونی مهم دعوت هستیم :((

امیدوارم تا دوشنبه خوب بشم :/