به نام خدا و سلام :)

خوبین ؟؟

اون زمانا که هر روز پست میذاشتم (تو وب قبلی) خیلی بهتر بود ! چون دقیقا اتفاقات روزو مینوشتم ! ولی الان هر بار میام بنویسم باید کلی فکر کنم که چی میخواستم بنویسم و دقیقا از این همه اتفاقات توی هفته کدوم یکی رو باید بگم :||

کاکلی که همیشه به زور حموم میرفت !به زور لباس عوض می کرد این روزا یه سره در حال خوشتیپ کردن و مو ژل زدن و حموم رفتنه :)) همیشه گوشیش خاموش بود و تو خونه گم میشد ولی حالا با خودش میبره داخل رختکن حموم :)) خوشحاله! سرحال و با انرژی ! احساس میکنم خوشگلتر شده ! سنش از اونی که هست کمتر شده و  کلا خوشتیپ و خوشحال :) من خوشحال میشم وقتی میبینمش! در واقع ذوق میکنم ولی این دلیل نمیشه که از خانومش خوشم بیاد :@ ایشششش

مامان میخواد آخر هفته خانواده عروسمونو دعوت کنه و به عروس کادو بده ! در واقع یه جورایی پاگشاش کنه ! امیدوارم خوب باشه و خوش بگذره :) ولی کلا من حال نمیکنم بیاد خونمون :@  مخصوصا که شب خونه ما بمونه :(( اون اتاق مال من و ژلو هست :( 

5 فروردین میخوان جشن بزرگ بگیرن ! من هم در تکاپو رنگ مو و آرایشگاه ! لباس خوب و نپوشیده دارم. همچنین کفش ولی میخوام تلاشمو بکنم که ژلو دوباره برام لباس بخره :دی

* از ته قلب آرزو میکنم که این حال و هوای خوب کاکل رو به زودی همتون حس کنین :) الهی آآآآآآآآآمین

* اسم پست هیچ ربطی به محتوا نداشت ! میدونم ! ولی الان هوس کردم :پی