سلام :دی

درس خوندن در روز چهارشنبه و امتحان دادن در صبح پنجشنبه بسیار سخت و استرس زاد بودی ولی ...

ولی نمره خوبم باعث شد طعمش شیرین بشه ! نمره ای که اصلا فکرشو نمیکردم ! 95 !!!

من همیشه حواس پرتم و در محاسباتم اشتباه میکنم :/ و اصلا باورم نمیشه که همه محاسباتی که در امتحان نوشتم درست بوده :)) حتی یه سوالو من فقط تونسته بودم جواب بدم :دی (امتحان اموزشگاه بود و مربی جلو خودم برگمو تصحیح کرد)

حالا میرم مرحله بعد یعنی حسابداری مالی :> اسممو ثبت نام کردم ! 30 بهمن امتحان تستی هست .

پ ن 1 : من ساخته شدم برای درس خوندن ! و بی استعدادم در کارهای هنری :/ شایدم استعداد دارم ولی مطمئن نیستم چون تا حالا موفقیتی در این زمینه نداشتم :/ من میتونم اینقدر خوب درس بخونم که ارشد دانشگاه فردوسی مشهد قبول بشم ! اگه موقعیت پیش بیاد این یکی از فانتزیامه که اجراش میکنم انشالله :) 

پ ن 2: یادتونه برا کاکل رفتیم خواستگاری ؟؟ کاکل اینقدرررر دست دست کرد که دختره عروس شد :| 

پ ن 3: به شدت دلتنگم :/